Panie Baseball - podeslij mi pan NATOPsa - HaHAHAHAH - czekam - na szybkosci pan podeslales -to wez pan podeslij bez szybkosci - jakikolwiek dokument. Ja wywolany do tablicy podeslalem wam tylko dokumenty - na co odpisaliscie - phiii tak duzo - ja sie nie bede przez to przeciskal. Teraz mi pan piszesz o youtube- kuzwa a co youtube ma wspolnego z dokumentami - MOZE TIK TOK ma???? ja z Panem rozmowe skonczylem i do tej pory nie znam pana doswiadczeniaBaseball wrote: ↑2022-02-05 21:08 Panie Kiler, nie ważne z jakiej strony je zobaczysz, to jest jawne i są na różnych stronach dostępne, podeslalem Panu na szybkosci w poprzedniej wymianie zdań co google szybko znalazło.
Nie potrzebujemy tu na gildi oryginału do podparcia żeby wypracowac swój SOP.
Można sobie posłuchać na YT jak używają tego.
Personalnie jeszcze Pana nie obraziłem i radzę podpuscic w moim kierunku. Pomijając, że nie jest Pan w stanie mnie obrazić, bardziej troszczę się o Pana wizerunek jako realnego pilota.
Z Pana wszystkich wypowiedzi wnioskuję, że ma Pan uboga wiedzę na temat taktycznej korespondencji radiowej.
Mimo wszystko, wyrazy szacunku, zapewne przysłużył się Pan Ojczyznie na swój sposób kiedyś.
Proszę pamiętać, że opowieści o sobie i licytacje o doświadczeniu mają się nijak do autorytetu w tej dyskusji. Jednak Pan tego nie przemyślał.
Brevity
Kiler
Jeszcze raz napisze- NATOPS - OPERACJE NATO - naprawde mamy tu takich matolkow, ktorzy sadza ze operacje i jak sie je wykonuje w NATO sa jawne???? To tak jakbym napisal- ze wiem JAK DZIALA NATO - SMIESZNE to doprawdy - SMIESZNE - Ruscy sie wykladaja ze smiechu, bo w necie znajda o operacjach NATO - wiesz PAN co - spadlem z krzesla.
Kiler
Jeszcze raz, jeżeli coś jest jawne, można to znaleźć na różnych stronach. Nie wszystkie kwity nato są niejawne. Przyczepil sie Pan, ze to akurat na tamtej stronie jest. To nie ma znaczenia. Chodzi o to że to jest najlepszy zbiór codewordsow jaki można znaleźć, używanie ich bez względu na czym się lata wiele upraszcza w komunikacji i pozwala odswiezac wszystkim SA bez zbędnego zasmiecania eteru..
Przywolalem YT że można tam też znaleźć wiele przykladow, że to fajnie działa.
Chodzi o to, że na podstawie tego można robić wielkie misje ze współdziałaniem różnych statków powietrznych i zajebiscie się szybko dogadywać uniwersalnym językiem. Na interflight eskadry i tak używają swojego dodatlowego slangu.
Co w tym systemie jest nie tak, co by Pan zmienił na lepsze?
Przywolalem YT że można tam też znaleźć wiele przykladow, że to fajnie działa.
Chodzi o to, że na podstawie tego można robić wielkie misje ze współdziałaniem różnych statków powietrznych i zajebiscie się szybko dogadywać uniwersalnym językiem. Na interflight eskadry i tak używają swojego dodatlowego slangu.
Co w tym systemie jest nie tak, co by Pan zmienił na lepsze?
Dziękuje wszystkim.
Temat myślę że na ten moment możemy uznać za zakończony. Miałem przyjemność omówić zakres tego wątku z Kilerem, kwestie poruszone w dyskusji przeanalizujemy w gronie Marshallerów i Instruktorów. Myślę że większość niesnasków może wynikać nie koniecznie z samego tematu bazowego, natomiast z błędnego zrozumienia wzajemnych wiadomości i różnego rozumienia tej samej filozofii.
Być może uda się wprowadzić w przyszłości pewne zmiany które doprowadzą do tego że każdy będzie zadowolony
Na ten moment jeszcze raz dziękuje wszystkim za wyrażenie opinii..
Temat myślę że na ten moment możemy uznać za zakończony. Miałem przyjemność omówić zakres tego wątku z Kilerem, kwestie poruszone w dyskusji przeanalizujemy w gronie Marshallerów i Instruktorów. Myślę że większość niesnasków może wynikać nie koniecznie z samego tematu bazowego, natomiast z błędnego zrozumienia wzajemnych wiadomości i różnego rozumienia tej samej filozofii.
Być może uda się wprowadzić w przyszłości pewne zmiany które doprowadzą do tego że każdy będzie zadowolony
Na ten moment jeszcze raz dziękuje wszystkim za wyrażenie opinii..
NATOPS to nie dokumenty NATO tylko USN/USMC - https://en.wikipedia.org/wiki/NATOPS
The Naval Air Training and Operating Procedures Standardization (NATOPS) program (pronounced NAY-Tops) prescribes general flight and operating instructions and procedures applicable to the operation of all U.S. naval aircraft and related activities.