Devote

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Qba
Posts: 627
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 247 (616hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Commanding Officer

"Nie mogę w to uwierzyć!" - stojący przy hangarowym biurku Kubański drapał się po siwej głowie - "Wyobraźcie sobie, że Firma docenia nasze szczególne zaangażowanie w robotę i daje nam wolną rękę jeśli chodzi o kolejny przydział." - zmrużył oczy, zbliżył twarz do kartki i jeszcze raz dokładnie przeczytał trzymany w rękach faks wodząc głową za tekstem w prawo i lewo.

"To całkiem ciekawe, biorąc pod uwagę, że nasza gotowość operacyjna jest dwukrotnie wyższa w miejscowej tawernie niż na lotnisku a jedna czwarta transportowanego przez nas towaru gubi się zawsze w niewyjaśnionych okolicznościach..." - spojrzał ukradkiem na przykrytą brezentem stertę pudeł w rogu hangaru po czym rozłożył ręce w geście zdziwienia

"To na pewno jakiś podstęp. Zresztą, wszyscy kochają tą wyspę i wątpię, żeby ktokolwiek chciałby się stąd ruszać. Prawda panie Roberts?" - rzucił niby retoryczne pytanie licząc na twierdzącą odpowiedź ale Roberts tylko coś zamamrotał pochłonięty nakładaniem trzeciej warstwy Hammerite na fragment kadłuba swojej maszyny.

Kubański wziął do ust cygaro i sięgnął po zapalniczkę.
"Co za bzdury, ciekawe kto myślał, że damy się na to nabrać?" - złożył kilkukrotnie kartkę, podpalił i rzucił przed siebie.

Papierowy płonący samolocik przeleciał kilka metrów łagodnym łukiem po czym uderzył w ścianę i stoczył się w dół prosto do kosza.

User avatar
Qba
Posts: 627
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 247 (616hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Commanding Officer

Panowie humanitaryści, zbliża się czas rotacji teatru działań a nie mam żadnego konkretnego pomysłu dokąd więc robię rozpytanie.

Serdeczna prośba o wrzucanie w odpowiedzi na posta swoich preferencji i anty-preferencji, można dać więcej niż jedną. Mile widziane uzasadnienia i dodatkowe motywy do wykorzystania. Głosują bywalcy humanitarnych misji i Ci, którzy do tej pory chcieli uczestniczyć ale nie mogli ale już obiecują, że będą.

Ze wszystkich odpowiedzi postaram się wywnioskować jakiś ogólny mood po czym na koniec i tak pewnie trafimy gdzie indziej.

🥃

Poniżej krótkie za/przeciw.

Caucasus
+cztery pory roku!
+zróżnicowana pogoda
+góry i wąwozy
-było

potencjalne motywy: humanitarni w środku/po full scale war, humanitarni w środku misji stabilizacyjnej



Marianas
+tropiki
+tropikalne deszcze
-stosunkowo mały i nieskomplikowany teren
-mało lotnisk
-”przepych i cywilizacja” na wyspach

potencjalne motywy: humanitarni w hawajskich koszulach w środku tropikalnego narco-state



Nevada
+stosunkowo duży teren z różnymi lotniskami
+Las Vegas
- piach i rzadko pada

potencjalne motywy: ganianie złych bandziorów jak w serialach z lat 80 albo post apo a la Fallout/MadMax czy inne zombie, (Mustangi z zamocowanymi piłami łancuchowymi itd...)



Normandy/Channel
+zatrzęsienie lotnisk
+Paryż i Londyn
+angielska pogoda
+na screenach wygląda na bardzo dopracowany teatr
-płaskawo i monotonnie
-krajobraz jak w Hobbitowie
-problematyczna fabularna gimnastyka - skąd w powojennej Francji wzięły się w snach Orlovskii’ego śmigłowce i co by tam miały robić?



Persian Gulf
+stosunkowo sporo lotnisk
+wyspy
+duże miasta (potencjalne questy na nawigowanie “po ulicach”)
-piach i rzadko pada
-miasta na południu są tak wypasione, że żyjący w nich bezdomni latają lepszymi maszynami niż pijana drużyna i nie wiem jak tam umieścić nasza humanitarną “biedę”. Kto tam w ogóle by potrzebował naszej pomocy? Ale jak coś to na pewno coś wymyślę.
-na północy mapy praktycznie nic nie ma



Sinai
+nowy teatr
+docelowo ma tym być sporo landmarków
-pewnie jest sporo niedociągnięć jak to pre-release
-piach...
-podobno płaskawo

potencjalne motywy: ganianie wielbłądów po pustyni, szukanie skarbów faraona -> ucieczka przed mumiami -> klimaty a la Indiana Jones, wojna Izrael vs Egipt



South Atlantic
+wieje i pada
+w praktyce to 2-3 osobne tereny
+masa fiordów do zgubienia się
-nadal niedokończony teatr
-stosunkowo małe zagęszczenie lotnisk
-wszyscy już zdążyli zmoknąć



Syria
+w praktyce to 2-3 osobne tereny
+dużo lotnisk
+zróżnicowany teren ale
-głównie piach
-było

User avatar
Wroblowaty
Posts: 184
Joined: 2019-09-05 17:34

Flights: 177 (434hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Naval Aviator

Za:

Syria
+ Nadal jedna z najładniejszych map
+ Za niedługo ma mieć update
+ Wujah al Hajar to klimatyczna miejscówka z dobrym Kebabem
(Możliwość rozwijania/kontynuowania licznych wątków: zły brat bliźniak Wróblewskiego, złoto generała, zatargi z różnymi frakcjami)

Kaukaz
+ Zielony + pory roku
+ Zróżnicowany teren
(Humanitarni na w środku chwilowo zamrożonego konfliktu, który lada chwila może znowu stać się bardzo gorący)

"Lotnik, skrzydlaty władca świata bez granic, ze śmierci drwi, życiu w twarz się prosto śmieje..."
User avatar
Robo
Posts: 116
Joined: 2018-11-20 22:39

Flights: 186 (528hs)
Specialized in: AV-8B



Gildia Instruktor

273rd Executive Officer

1st AC Pilot

SN-42 Commanding Officer

Każda mapa ma potencjał i jest fajna, tylko z Synajem bym jeszcze poczekał, do jakiegoś update. Teraz te obszary które są fajnie zrobione są płaskie, a tam gdzie jest ciekawiej ukształtowany teren nie ma detali, a mają być w przyszłości.

User avatar
Syd
Posts: 93
Joined: 2020-05-05 10:36

Flights: 106 (232hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

Za:

1) Dla mnie bezapelacyjnie obecny South Atlantic jest super i chętnie jeszcze bym pozwiedzał. Pogodowo i "klimatycznie" to najlepsze misje w jakich kiedykolwiek brałem udział, a mam wrażenie, że jeszcze sporo zostało do zobaczenia.

2) Syria - grywałem misje, gdzie fragmenty Syrii symulowały Wietnam. Coś takiego byłoby kuszące, ale nie wiem czy byłby to wystarczająco duży obszar. Jeśli tak to "Air America" pełną gębą.

Przeciw:

1) Nevada - na jety to fajne, ale na śmigłowce chyba nudno.

2) Persian Gulf, Mariany - za dużo cywilizacji.

User avatar
ags
Moderator
Posts: 224
Joined: 2019-08-23 01:45

Flights: 181 (432hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

NEWBIE Spotter

Pacyfik jest spoko, rzadko używany, przez to ma klimat „obcej ziemi”. Synaj też może być, tam się powinno dać VFRować.

Kaukaz kategorycznie nie. Jest kampania P51 w pijackim klimacie, Kaukaz nie trzyma poziomu.
NTTR: mapa źle się zestarzała, jestem na nie. Plus śmigłowce i helikoptery mogą mieć ciężko z wysokością. Oraz samoloty i awionetki też.

Resztę terenów przyjmę, tylko posiedźmy. W sumie Iranu nie zlatano.

Opinia: pewne rzeczy nie powinny mieć miejsca.

Tematy zakazane:
ZipLip na carrierze, nie da się i już ;-)
User avatar
Orzel
Posts: 367
Joined: 2018-07-19 20:27
Contact:

Flights: 267 (637hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Dowódca

SYRIA:
+najciekawsza terenowo mapa z "piachem"
+Cypr może też być ciekawy

KAUKAZ:
+zróżnicowany krajobraz
+wszystkie pory roku
+południowa część mapy ma potencjał, gdzie nie ma miejscowości, teren górzysty i w miarę trudny do nawigacji

POŁUDNIOWY ATLANTYK
+po aktualizacji może mieć nowy potencjał
+fiordy, fiordy i jeszcze raz fiordy
+wszystkie pory roku

NEVADA:
+chociaż piach, ale teren w miarę pagórkowaty
+viva Las Vegas
+tama Hovera
-piach

MARIANY:
+kolorowo
-trochę za mała mapa

NORMANDIA:
-nie mam ;)

SYNAJ:
-mam, ale sam piach i nudy terenowo (za płasko)

ZATOKA PERSKA:
+Dubaj i okolice
-piach, piach i znowu piach
-za płasko

Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi :twisted:
User avatar
Kisi
Posts: 65
Joined: 2020-05-18 21:35
Contact:

Flights: 174 (404hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VMFA-117 Executive Officer

Syria

User avatar
Viper
Posts: 492
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 476 (1245hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

kazda mapa obrócz Normandi ( bo nie mam ) tu najważniejszy jest klimat !!! - zaczynalismy na Nevdadzie ( wtedy to najgorsza mapa niby ) a niebyło nas jeszcze w Zatoce - Marjanach i Synaju choc jak Robo napisał na tą mape moze byc jeszcze za wcześnie a Mariany troche małe - kolega Syd tez dobrze pisze ze na Malvinach jeszcze sporo do zwiedzania zostało ale nic sie niestanie tez jak zmienimy lokalizacje i puzniej tam wrócimy - jednak w tej całej historii najważniejsze jest to jednak aby nie zabrakło wyobrazni i siły :) Qbie i Wróblowi do wymyslania kolejnych przygód :) , " dziękujemy ;)
" beer - drink and we fly no matter where " 8-)

User avatar
Orzel
Posts: 367
Joined: 2018-07-19 20:27
Contact:

Flights: 267 (637hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

SGPSz Dowódca

Przy okazji poruszę jeszcze temat tabu, czyli mody. Wiem, że wielu kręci na to nosem, ale niektóre "gadżety" naprawdę dodają kolorytu i można wiele "wycisnąć" z nudnej mapy.

Alkohol to śmierć, a polski lotnik śmierci się nie boi :twisted:
Post Reply