Ja osobiście mocno się zastanawiam nad:
- "fazą grupową".
- Więcej niż jedną kategorią.
- Super uznaniowy Ballon d'or za najlepszy styl zwycięstw wg leśnych dziadków z administracji.
ACMI pokazuje, że Gildu zaliczył maneuvre kill i utrzymał kontrolę nad maszyną mimo uszkodzenia. Stąd wynik 1:3 jest sprawiedliwy.
W tej chwili interpretacja jest taka, że zaliczamy seta zawodnikowi A -> to może prowadzić do agresywniejszych, bardziej widowiskowych walk. Z drugiej strony promuje zachowania nierealistyczne (powiedzmy 'bardziej nierealistyczne', niż to co normalnie mamy w DCS).Zawodnik A zestrzeliwuje przeciwnika (B) dzięki manewrowi, po którym się rozbija.
IMHO w takim teoretycznym przypadku jak opisałeś runda powinna być anulowana jak w przypadku zderzenia na head-onie.Wikary wrote: ↑2019-08-31 11:48Anyway, zastanawiałem się jak potraktować taką sytuację:W tej chwili interpretacja jest taka, że zaliczamy seta zawodnikowi A -> to może prowadzić do agresywniejszych, bardziej widowiskowych walk. Z drugiej strony promuje zachowania nierealistyczne (powiedzmy 'bardziej nierealistyczne', niż to co normalnie mamy w DCS).Zawodnik A zestrzeliwuje przeciwnika (B) dzięki manewrowi, po którym się rozbija.
Można to zostawić, bo co to szkodzi w arkadowych rozgrywkach, albo zmienić i wymagać ustabilizowania lotu po zestrzeleniu przeciwnika. Dodamy to na koniec do Lessonss Learned
Będziemy ustalać jakiś minimalny interwał między komunikatami? Hmm... W sumie jak zwał tak zwał powinien być remis - zestrzelenie vs rozbicie - ale rozumiem, że pytasz w kontekście sumowania punktów w sytuacjach remisowych i baraży czy ma być 1:1 czy 0:0 w tej rundzie, tak? Moim zdaniem dalej uważam, że powinno być 0:0 zamiast 1:1. Fakap w takim przypadku jest po obu stronach. Z jedynką powinno się kończyć rundę bez kamikadze, bo to promuje złe nawyki, które mogą przenieść się do HRP. Ale to już taki niuans że zbytnio nie ma sensu nad tym debatować przy pojedynkach o złote kalesony . Gdyby nagrodą był jakiś VR to co innego.
Dwie sprawy.