- VERON
- Jankes
- OnekillKiller
- Qba
Szanowni,
Rozpoczynamy drugą edycję grupowego turnieju. Szczegóły poniżej. Żeby uniknąć chaosu, w tym temacie tylko wyniki meczów.
Uwagi i pytania, które jak zakładam pewnie będą, proszę umieszczać w tym temacie.
Powodzenia!
ZASADY
- Turniej rozgrywany jest w dwóch etapach. Fazie grupowej i pucharowej.
- Mecze są 1v1 gramy do trzech zwycięskich setów (starć, 'merdżów').
- W fazie grupowej:
- gramy 'każdy z każdym'.
- Zwycięzca meczu dostaje 1 punkt.
- Zliczamy również ile razy kto został strącony.
- W razie równej liczby punktów o lokacie decyduje wynik bezpośrednich spotkań, potem różnica wygranych - przegranych, potem liczba wygranych setów [zasada zmieniona po fazie grupowej].
- Gdy dalej nie wyłoniono jednoznacznych trzech pierwszych miejsc w grupie gramy mecze dogrywkowe do u****** śmierci.
- Do fazy pucharowej przechodzą dwa pierwsze miejsca z każdej z grup, oraz dwaj najlepsi zawodnicy z miejsc trzecich.
- Przy równej liczbie punktów i wygranych/przegranych setów wśród zawodników z miejsc trzecich, rozegramy dodatkowe mecze.
- Porządkujemy I, II i III miejsca w grupach w tabeli kolejno wg:
- Miejsca zajętego w grupie
- Liczby punktów.
- Różnicy wygranych/przegranych starć.
- Liczby wygranych starć.
- Losowania.
- Dobieramy w pary systemem 'pierwszy z ostatnim'
- Konfiguracja starć ma promować zawodników z najlepszym wynikiem z poprzedniej rundy.
- Walki muszą odbywać się na Gildiansky Range (sloty Instant PvP), gracze powinni porozumiewać się na TS, a strony RED/BLUE powinny być zmieniane z każdą rundą; przy pierwszej rudzie gracze powinni sami porozumieć się, kto startuje RED np. poprzez losowanie.
- Walki będą się toczyć na zasadach:
- Guns only.
- Start w separacji 11NM na 25kft, Head-On.
- Walka zaczyna się po minięciu przeciwnika.
- Do chwili minięcia przeciwnika dozwolone są korekty kursu <20 deg. Nie zmieniamy wysokości.
- Dopuszczamy lead turn w płaszczyźnie starcia.
- Liczą się zestrzelenia i rozbicia. W przypadku gdy obaj zawodnicy spadną, o zwycięstwie decyduje kolejność komunikatów DCS.
- Każde zderzenie wymusza rozegranie dodatkowej rundy.
- Na rozegranie fazy pucharowej jest 10 dni. Wypada zaproponować każdemu z przeciwników dwa terminy odległe o kilka dni w godzinach typowych dla misji HRP (19-22:30).
- Na rozegranie każdej z rund pucharowych (wszystkie równoległe walki) są 3 dni. Dla przyzwoitości trzeba zaproponować co najmniej dwa terminy w godzinach typowych dla misji HRP (19-22:30). Osoba, która nie stawi się na umówioną walkę, przegrywa walkowerem.
- Po rozegraniu walki, dokonujemy zgłoszenia w wątku pucharowym w formacie:
Code: Select all
Grupa XXX Pilot A: [nick pilota] Pilot B: [nick pilota] Wynik: [A:B] ACMI: [link do pliku ACMI, jeśli plik jest dłuższy wraz z data/godziną rozpoczęcia walki] Dodatkowe komentarze: [opcjonalny komentarz]
- Obowiązkowo dołączamy do posta ACMI z walki.
- Będę prowadził arbitraż w przypadku sporów i sytuacji niejasnych.
Wszystkie mecze fazy grupowej powinny zostać rozegrane do końca dnia 05.09.2019 (czwatek)