Gwarantuję, że sugestie będą przeczytane, przemyślane, a niektóre pewnie i przegadane.
Także jak ktoś ma pomysł, to śmiało.
Gildiansky Cup - #3 - SUGESTIE/PYTANIA
Ciekawa sugestia. Tylko taką misję trzeba potem odpalić na serwerze, których mamy dwa. Raczej trzeba dać ludziom dowolność w wybieraniu czasu starcia, bo nie sposób inaczej tego zsynchronizować.
Zablokowanie jednego serwera na trzy tygodnie to na pewno sprawa do przedyskutowania. Z tego co rozumiem, mało się ich ostatnio używa.
Zablokowanie jednego serwera na trzy tygodnie to na pewno sprawa do przedyskutowania. Z tego co rozumiem, mało się ich ostatnio używa.
Crayons
Jeśli chodzi o mnie osobiście jestem za stworzeniem osobnej misji na potrzeby pojedynków, najlepiej w jakiejś górskiej scenerii co urozmaiciło by dogfighty i dało by możliwość kitrania się gdzieś w górach, pomiędzy szczytami. Pasuje mi 70% stan paliwa.
Niepokoi mnie podpunkt 3d oraz 3e a konkretnie czy weryfikacja momentu rozpoczęcia pojedynku(rozpoczęcia zawrotki) nie będzie problematyczna? Czy nie pojawia się oskarżenia typu:" bo ty zacząłeś zawracać za wcześnie" itd? Nie było mnie na poprzedniej edycji także możliwe że to się sprawdzało. Czy pojedynki nie byłyby ciekawsze gdyby np od momentu respa gracze mieli wolna rękę? Chodzi mi właśnie o większy luz przy wypracowaniu pozycji.
PS. Super pomysł z turniejem, szacun za inicjatywe!
Niepokoi mnie podpunkt 3d oraz 3e a konkretnie czy weryfikacja momentu rozpoczęcia pojedynku(rozpoczęcia zawrotki) nie będzie problematyczna? Czy nie pojawia się oskarżenia typu:" bo ty zacząłeś zawracać za wcześnie" itd? Nie było mnie na poprzedniej edycji także możliwe że to się sprawdzało. Czy pojedynki nie byłyby ciekawsze gdyby np od momentu respa gracze mieli wolna rękę? Chodzi mi właśnie o większy luz przy wypracowaniu pozycji.
PS. Super pomysł z turniejem, szacun za inicjatywe!
Last edited by Birbant on 2020-09-14 10:49, edited 1 time in total.
Birbant (według pl.wiktionary.org)
rzeczownik, rodzaj męskoosobowy
(1.1) przest. mężczyzna prowadzący hulaszczy tryb życia. Inaczej; hulaka, lekkoduch, raptus
rzeczownik, rodzaj męskoosobowy
(1.1) przest. mężczyzna prowadzący hulaszczy tryb życia. Inaczej; hulaka, lekkoduch, raptus
W realu przy zawodach DF nikt nie kombinuje z wypracowywaniem pozycji przed mijanką. Powinno być jak tutaj imho:
Do tej pory pamiętam tylko jedna sytuację gdzie była poruszona dyskusja na ten temat podczas CUPa i to rozwiązana była w bardzo cywilizowany sposób więc zdecydowanie nie ma co kombinować i wymyślać na siłę punktów. Punkty regulaminu są na tyle jasne że wszyscy powinni wiedzieć co robić. Wystarczy nie kłaść samolotu przed mijanka I będzie ok.Birbant wrote: ↑2020-09-14 10:07 Jeśli chodzi o mnie osobiście jestem za stworzeniem osobnej misji na potrzeby pojedynków, najlepiej w jakiejś górskiej scenerii co urozmaiciło by dogfighty i dało by możliwość kitrania się gdzieś w górach, pomiędzy szczytami. Pasuje mi 70% stan paliwa.
Niepokoi mnie podpunkt 3d oraz 3e a konkretnie czy weryfikacja momentu rozpoczęcia pojedynku(rozpoczęcia zawrotki) nie będzie problematyczna? Czy nie pojawia się oskarżenia typu:" bo ty zacząłeś zawracać za wcześnie" itd? Nie było mnie na poprzedniej edycji także możliwe że to się sprawdzało. Czy pojedynki nie byłyby ciekawsze gdyby np od momentu respa gracze mieli wolna rękę? Chodzi mi właśnie o większy luz przy wypracowaniu pozycji.
PS. Super pomysł z turniejem, szacun za inicjatywe!
Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
Co oznacza pojęcie drobne poprawki kursu. O ile stopni jest dopuszczalne i jaka separacja lateralna jest dopuszczalna. Jaka jest dopuszczalna tolerancja różnicy wysokości od 25 kft. ?. Myślę, że warto to rozstrzygnąć aby uniknąć nieporozumień.
W tej kwestii popieram Birbanta. Warto jednak uściślić zakres. Wiadomo, że wytrawny myśliwiec nie będzie się czaić i zacznie łapać kąty, wiedząc, że kontakt na 12-tej to wróg.
50% paliwa to trochę mało. Może by tak 65% lub 70% ? Moim zdaniem 70% ponieważ.: W realnych warunkach pilot nie walczy do ostatniej kropli paliwa. Musi mieć zapas na powrót do bazy. Powiedzmy Bingo 2000 lbs. + norma do walki na 5 minut. Dzięki takiemu konfigowi jest szansa na separację w razie konieczności i recommit. To też jest element taktyki. doda to smaku i realizmu.
W tej kwestii popieram Birbanta. Warto jednak uściślić zakres. Wiadomo, że wytrawny myśliwiec nie będzie się czaić i zacznie łapać kąty, wiedząc, że kontakt na 12-tej to wróg.
50% paliwa to trochę mało. Może by tak 65% lub 70% ? Moim zdaniem 70% ponieważ.: W realnych warunkach pilot nie walczy do ostatniej kropli paliwa. Musi mieć zapas na powrót do bazy. Powiedzmy Bingo 2000 lbs. + norma do walki na 5 minut. Dzięki takiemu konfigowi jest szansa na separację w razie konieczności i recommit. To też jest element taktyki. doda to smaku i realizmu.
Last edited by Vincent on 2020-09-14 12:46, edited 1 time in total.
Może trzeba uściślić zasady i po prostu przyjąć, że po wejściu do kokpitu lecimy prosto na siebie i po bliskiej mijance robimy co chcemy. To ma się w miarę szybko rozstrzygnąć, chociaż nieczęsto są sytuacje, kiedy się gubimy i przez ładnych parę minut trzeba się szukać.
Co do paliwa to też nie przesadzałbym z jego ilością. Ostatnim razem było okej.
Co do paliwa to też nie przesadzałbym z jego ilością. Ostatnim razem było okej.
Dopisalbym do zasad mijanki, ze tuz przed minieciem sie dozwolone jest wykonanie tzw. lead turna.Lukasz wrote: ↑2020-09-14 12:45 Może trzeba uściślić zasady i po prostu przyjąć, że po wejściu do kokpitu lecimy prosto na siebie i po bliskiej mijance robimy co chcemy. To ma się w miarę szybko rozstrzygnąć, chociaż nieczęsto są sytuacje, kiedy się gubimy i przez ładnych parę minut trzeba się szukać.
Co do paliwa to też nie przesadzałbym z jego ilością. Ostatnim razem było okej.
Popieram. Dlatego potrzeba uściślić dopuszczalną separację lateralną i wysokości. Wiadomo, że obaj adwersarze widzą się nawzajem i reagują na ruchy przeciwnika... Trzeba dać trochę swobody by nie przeczyć podstawom BFM...Qba wrote: ↑2020-09-14 12:52Dopisalbym do zasad mijanki, ze tuz przed minieciem sie dozwolone jest wykonanie tzw. lead turna.Lukasz wrote: ↑2020-09-14 12:45 Może trzeba uściślić zasady i po prostu przyjąć, że po wejściu do kokpitu lecimy prosto na siebie i po bliskiej mijance robimy co chcemy. To ma się w miarę szybko rozstrzygnąć, chociaż nieczęsto są sytuacje, kiedy się gubimy i przez ładnych parę minut trzeba się szukać.
Co do paliwa to też nie przesadzałbym z jego ilością. Ostatnim razem było okej.
Proponuję nie w górach a nad wodą, żeby nie było się gdzie schować. Wtedy decydują wyłącznie umiejętności a nie przypadek i szczęście. Jak w boksie. Na ubitej ziemi, czysta arena i nie ma dokąd uciec. Do krwi ostatniej...