[2018-08-30 20:30] Poking bear in the nose

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
Post Reply
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Image

Nazwa wydarzenia: Poking bear in the nose

Data/godzina wydarzenia: 2018-08-30 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Avantar

Serwer: s01.gildia.org

Sloty: 18/27

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=412

Mapa: Caucasus (domyślna)

Czas trwania: 90min.

Krótki opis:

Zniszczenie radaru EWR otworzyło drogę do ataku na lotnisko Sukhumi.

Lista obecności:

ObecniNieobecni

User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (198hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier

Więc tak, dziękuje mojemu szipowi. Było...ciemno. Dla polepszenia humoru wklejam widok tej samej misji o 0700 rano :)

Image

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Misja bardzo, bardzo trudna - noc, ograniczenie wysokości i wymóg synchronizacji czasu.

Dodatkowo, zgodnie z uwagami Avantara, Mirage nie był najlepszym wyborem do tych warunków. Przez 95% trwania lotu bazowałem tylko na przyrządach, a że mistrzem tego francuskiego wynalazku nie jestem, to łatwo nie było.

Osobiście bawiłem się świetnie - może dlatego, że udało się coś upolować oraz w całości wrócić na lotnisko - dziękuję.

Z szerszych przemyśleń - misja jest świetnie przygotowana, szkoda byłoby do niej jeszcze raz nie wrócić, nawet w tym samym składzie tylko może w dzień i przy mniej restrykcyjnym ograniczeniu wysokości. Mam wrażenie, że od kilkunastu misji (odkąd przestały latać znaczące loty F-15) schemat jest podobny - lecimy, dostajemy, wracamy i "ze łzami w oczach" siedzimy na briefingu. ;)

IMHO jeśli analizujemy misję w szczegółach, rozmawiamy o błędach to dobrze byłoby to powtarzać co jakiś czas, aby sprawdzić czy zauważonych błędów uda się uniknąć. Moim zdaniem przysłuży się to wszystkim jak element szkolenia. Przemyślcie proszę - dla mnie powtarzanie misji zakończonych porażką byłoby świetną wartością dodaną.

Kolejny temat to przemyślenia, które leżą za ideą próby rozwoju opisanych wczoraj sekcji - musimy wspólnie więcej trenować, spora część z nas (ze mną włącznie) ma problemy z utrzymaniem formacji, czasem utrzymywaniem parametrów lotów itp., a latamy na trudne (jw.) misje bojowe. Ćwiczmy, ćwiczmy, ćwiczmy i powtarzajmy misje, aby można było jeszcze lepiej uczyć się na błędach.

Dzięki i do nastęnego! 8-)

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dziekuję wszystkim za udział. Przebieg omówiliśmy na na odprawie, wydaje mi się, że faktycznie fajnie byłoby powtórzyć tę misję w dzień - rozpiszę ją za dwa tygodnie. W międzyczasie spróbuję zrobić trening lotu w formacji na czas :)

Widok z mojej kabiny:


Post Reply