Code: Select all
Maszyna główna:
Maszyna dodatkowa:
Piątek 01.10.2021 22:00 Na podstawie doświadczeń z ubiegłych lat, ustalono poniższe zasady:
- Zwycięzcę wyłonimy na zasadach drabinki pucharowej, poprzedzonej fazą grupową, jeśli będzie duża liczba zawodników.
- Walki muszą odbywać się na stworzonej do tego celu misji, postawionej na serwerach gildiańskich (sloty Instant PvP).
- Najpóźniej 12h przed pojedynkiem zawodnik musi wysłać informację do swojego przeciwnika o tym, że zamierza w danym pojedynku lecieć swoją maszyną dodatkową. W przeciwnym razie musi walczyć na maszynie głównej. Informacja musi zostać wysłana w sposób pozostawiający trwały ślad, możliwy do weryfikacji dla osób trzecich. Cały pojedynek jest toczony na jednym typie.
- Gracze powinni porozumiewać się na TS lub Discord, a strony RED/BLUE powinny być zmieniane z każdą rundą.
- Przed pierwszą walką gracze powinni sami porozumieć się, kto poleci stroną RED np. poprzez losowanie.
- Pojedynki będą się toczyć na zasadach:
- Każdy pojedynek gramy do trzech wygranych walk.
- Guns only.
- Start w separacji 12 nmi na 20kft, Head-On.
- Walka zaczyna się po minięciu przeciwnika.
- Do chwili minięcia:
- dozwolone są jedynie drobne korekty kursu, do 10 stopni względem początkowego, z wyjątkiem lead-turn, który można rozpocząć poniżej 1.5 nmi separacji.
- Dozwolone są zmiany wysokości o nie więcej niż 1000 ft względem początkowej.
- W razie stwierdzenia naruszenia ograniczeń wysokości lub kursu, winowajca jest w tej walce dyskwalifikowany.
- Walkę kończy zestrzelenie lub rozbicie jednego z uczestników. Drugi zostaje zwycięzcą pod warunkiem, że utrzyma się w stabilnym locie z zasilaniem przez 10 sekund od momentu rozbicia drugiej maszyny - silnik musi działać. Jeśli warunek nie jest spełniony, walkę należy powtórzyć.
- W przypadku zderzenia w powietrzu z utratą obu maszyn, walkę należy powtórzyć.
- Jeśli obaj przeciwnicy stracą kontakt na dłużej niż 60s, starcie należy powtórzyć. Sytuacje sporne rozstrzygane są na podstawie oceny acmi przez sędziego.
- Jeśli walka zmieni się w pościg, to maszyna uciekająca nie może oddalać się od miejsca startu - WP0 - na więcej niż 30 nmi. Jeśli uciekający zawodnik zostanie upomniany i nie zawróci w sposób nie budzący wątpliwości, przegrywa daną walkę przez dyskwalifikację.
- Na rozegranie wszystkich pojedynków fazy grupowej jest czas do 10.10.2021.
- Wstępnie zakładamy, że faza pucharowa zostanie rozegrana w dniach 11-16.10.2021, a finał w niedzielę 17.10.2021, ale możliwe są zdarzenia losowe i będziemy się starali dopasować grafik pod zawodników.
- Na rozegranie każdego etapu fazy pucharowej (wszystkie równoległe pojedynki) są 3 dni. Dla przyzwoitości trzeba zaproponować co najmniej dwa terminy w godzinach typowych dla misji HRP (19-22:30). Osoba, która nie stawi się na umówiony pojedynek, przegrywa walkowerem.
- Po rozegraniu pojedynku, dokonujemy zgłoszenia w wątku pucharowym w formacie:
Code: Select all
Pilot A: [nick pilota] Pilot B: [nick pilota] Wynik: [A:B] ACMI: [link do pliku ACMI, jeśli plik jest dłuższy wraz z data/godziną rozpoczęcia pojedynku] Dodatkowe komentarze: [opcjonalny komentarz]
- Obowiązkowo dołączamy do posta ACMI z walki. ACMI ma być dostępne do końca turnieju. Zgłoszenia bez acmi będą ignorowane do chwili uzupełnienia braku. W razie gdyby acmi nie dotarło, punkty za pojedynek nie będą naliczone.
- Będę prowadził arbitraż w przypadku sporów.